Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Hilda Foppe - WaarBenJij.nu Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Hilda Foppe - WaarBenJij.nu

Paihia

Door: Foppe en Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

05 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Paihia

Gisteren zijn we vertrokken naar de Bay of islands. Het plaatsje Paihia. We hebben een leuke camping gevonden met een plaatsje voor ons. Het weer is een stuk beter geworden en we zijn nu allebei zo rood als een kreeft. Heerlijk hoor een beetje zon op de kop.

Vandaag met de boot tussen de eilanden door, dolfijnen spotten en een eiland bezoeken. Ook zijn we met de boot door de beroemde hole in the rock gevaren. Een geweldige trip die we iedereen kunnen aanraden.

Vandaag de laatste nacht hier en dan door naar Waipoua forest. Hier staan de grootste kauri bomen van Nieuw Zeeland.

• 06 Maart 2014 - 09:58

Saskia Speek-Janki:

Genieten! Brings back memories. Heel veel plezier gewenst.

• 06 Maart 2014 - 20:03

Marjan Hekkema:

Hallo globetrotters,
    Heerlijk om jullie zo te kunnen volgen op deze fantastische reis. Lekker kamperen zag ik met Foppe in de korte broek....;-) Vrijheid blijheid. Hou ik ook zo van. En al een cache gevonden ook, las ik. Wat super van die dolfijnen en die trip door Hole in the Rock. Lekker verder genieten en ik blijf jullie volgen. Veel plezier!! Groetjes Marjan

• 08 Maart 2014 - 18:40

Lyd:

Mooi om julie verhalen te lezen. Prachtig dolfijnen!!