De reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hilda Foppe - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hilda Foppe - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Foppe

Blijf op de hoogte en volg Hilda

02 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

De reis is goed verlopen we hebben een korte tussenstop in Bangkok gehad om te tanken en een langere stop in Taipei. Hier hebben we een hotel genomen en heerlijk gedouched en geslapen. Vandaar door naar Brisbane, weer een technische stop en als eindbestemming Auckland. We werden met open armen ontvangen door de customs, die zowel mijn als hilda's wandelschoenen hebben schoongepoetst. Vervolgens mochten we het land in.

Daar stonden Tony en Katy ons al op te wachten en we werden warm onthaald in hun huis. Alles stond klaar en we kregen een gespreid bedje. We hebben heerlijk genoten van de verhalen en de oude foto's.

Katy heeft ons naar de stad gebracht om onze spaceship op te halen waar we de rest van de reis mee zullen maken. Een vernuftig ding met alles erop en eraan.

Dat links rijden is trouwens een drama, kunnen ze dat niet gewoon veranderen als wij langskomen?